(Video) Lelaki Gila Seks Ditangkap Cium Seluar Dalam Di Kedai Dobi

Perempuan sila baca!

Harini aku tergerak hari nak basuh baju kat dobi. Aku sampai je dobi pakcik baju merah tu dah ada duduk kat kerusi sambil baca surat khabar.

Masa tu aku tak syak apa-apa sebabnya aku fikirkan dia basuh baju je. Masa aku basuh baju ada jugaklah dua tiga orang basuh baju sekali dengan aku. Tapi aku duduk je kat mesin aku basuh tu, yang lain isi baju terus blah.

Selang sejam aku perasan pakcik tu buka satu per satu mesin pengering selongkar ape ntah.

Sekali aku perasaan dia cium bau pakaian dalam perempuan. Seriuosly ah pakcik ni gila taksub dengan pakaian dalam perempuan.

Aku tunggu dekat sejam walaupun baju aku dah siap awal. Pakcik tu selongkar, cium bau pastu lipat simpan dalam satu beg.

Banyak dia ambik nak dekat 10 helai pakaian dalam perempuan. Aku tunggu sampai dia dah habis buat kerja lepas tu aku blah. Nasib aku perasan satu keluarga ni punya baju kat dobi.

Aku cerita dari awal sampai akhir. Pastu aku tunjuk yang ada bukti rakaman video.



Ada abang tu pergi sebab pakaian dalam bini dia kene ambik.

Lepastu memang betul dia ambik sebab dah check beg tu ada pakaian dalam bini dia.

Gelabah beruk pakcik tu minta maaf. Katanya dia nak ganti rugi.

Jadi, untuk kaum perempuan mahupun keluarga yang basuh baju di dobi. Sila tunggu sehingga habis selesai basuh. Takut-takut ada lelaki yang gila seks sanggup geledah orang punya.

Take a note guys. Terima kasih.

Sumber: Nur Izzati

No comments