Bekas Suami Kecewa Tak Dapat Beraya Dengan Anak, Ini Respon Elly Mazlein

Berikutan kenyataan Faye Kusairi mengenai suaminya, Azmi Hatta yang patah hati kerana tidak dapat beraya bersama anak perempuannya, Elly Mazlein tampil membidas balik.

Menurut Elly, beliau tidak membenarkan anaknya bermalam dengan bapanya kerana bayi itu masih menyusu badan.

“Macam mana kakak lina nak bagi pada si bapa untuk bawa bermalam ke kampung halaman desa nan permai. Sefhia masih menyusu badan ni ada hati nak ambil Sefhia sampai empat hari di hari raya. Di manakah otak”

“Sefhia pun tak kenal kamu dan juga orang keliling kamu. Kalau Sefhia menangis tak berhenti empat hari tak ke kamu mendera budak itu. Persiapan Sefhia rm1500 tak dapat lagi , lagi nak cerita pasal heartbreak”

“Masa Sefhia masih baby tak sampai 1 bulan tengah sakit kuning, jengok anak pun tak sebab busy bercinta dengan Si Tembok lusoh, hantar ke hospital medical check up Sefhia haram kamu nak hantar. Sekarang ada hati nak cerita pasal heartbreak,” tulisnye menerusi akaun Instagram.

Rata-rata menerusi perkongsian itu, peminat turut sama menyokong kenyataan Elly dan membidas kembali tindakan pasangan pengantin baru, Faye dan Azmi.

Apapun diharap kemelut ini tidak berpanjangan, sekarang juga masih di bulan Syawal yang mulia.

No comments