'Doakan Hubungan Saya Dengan Rezda' - Ayda Jebat

Gara-gara bergambar mesra dan kelihatan cukup rapat bersama, pelakon Ayda Jebat dan Redza Rosli kini hangat dihimpit gosip sedang bercinta. Sebelum ini Ayda selalu cuba untuk menafikan gosip berkenaan tetapi hari ini beliau akui tidak menolak jika belia ada jodoh dengan Redza.

Ayda juga berharap peminat yang sering mengharapkan beliau dan Redza disatukan sebagai suani isteri mendoakan yang terbaik buat dirinya.

Kalau rasa saya sesuai dengan Redza, aminkan sahaja lagipun ia perkara yang baik. Namun buat masa ini saya dan Redza adalah kawan baik dan saya sendiri tak meletakkan sasaran tertentu mengenai sampai bila kami harus berkawan… tak ada tarikh luput.

Peminat ada pelbagai harapan, saya tak boleh jaga perasaan semua orang kerana saya perlu jaga perasaan sendiri dan keluarga saya.


Berbicara mengenai keistimewaan Redza di matanya, Ayda memberitahu sikap pemalu Redza boleh dianggap sebagai sesuatu yang istimewa.

Redza adalah seorang lelaki yang sangat pemalu malah ketika di set pengambaran dia lebih selesa buat hal sendiri. Jadi pada awalnya sudah bagi saya untuk buat dia lebih terbuka namun lama kelamaan saya berjaya juga. Saya banyak ajar dan beri nasihat supaya bergaul dengan kru dan orang sekeliling.

Kalau ada jodoh tidak kemana. Biasanya, daripada seorang sahabat boleh jadi teman hidup juga. Hehe

No comments