Gadis Bertudung Kantoi Layan Video Lucah Di Tempat Kerja

Amboi! Amboii! Apa yang ditontonkan minah bertudung kat atas tu weiii?? Cer korang lihat cerita yang ditayangkan kat handphone minah tu, cerita apa yang ditontonnya yer?? Rasa meremang jer bulu roma, macam mana dia boleh layan cerita macam tu noh..

Lagi satu tu, ‘terkejut’ jugak lah bila melihat seorang gadis tanpa segan silu menonton cerita 18xx macam tu secara terbuka.. ‘Tabik spring’ lah kat dia noh! Baik punya minah tu layan cerita lucah siang hari dan ditempat kerja pulak tu.. Tak tahu malu langsung!

Bila terkantoi dengan kawannya, barulah nak malu dan menjerit gatai.. Patutlah dok tengok dia kusyuk jer menonton cerita tu, rupanya cerita yang ditonton tu betul-betul menarik perhatian.. Tak boleh blah tu muka dia pun stim jer layan.. Memalukan betoiii!

Admin nak ingatkan sikit bagi siapa yang suka menonton cerita tak senonoh macam tu, jangan tak tahu ada kesan buruknya jugak.. Kesan buruk menonton cerita macam tu ialah korang akan jadi cepat pelupa dan otak pun asyik fikir benda tak senonoh jer..

Buat apa menonton cerita tak senonoh macam tu, tak mendatangkan faedah pun kat korang! Menonton cerita tak senonoh macam tu jugak boleh jadi salah satu punca yang mendorong korang melakukan kegiatan tak bermoral!

So, banyak-banyak menonton benda yang mendatang faedah daripada membazir masa dan merosakkan pemikiran korang dengan benda kotor macam tu yer!

No comments