Nora Danish Keluar Rumah Terlupa Pakai Seluar

Bergilir-gilir pulak bekas isteri Jejai ni berpenampilan seksi.. Nak berlawan siapa bekas janda Jejai paling seksi ke apa ni? Sebelum ini, Fasha Sandha dah dikritik sebab pakai skirt pendek waktu photoshoot majalah ‘Media Hiburan’ dengan pelakon Idris Khan..

Kali ini, giliran Nora Danish pulak memuatnaik gambar di akaun instagram pakai baju paras peha.. Dah lupa nak pakai seluar ke Nora ni? Dah jadi mak orang pun ada penyakit nyanyok ka?? Seluar pun boleh lupa nak pakai, kalau nak lupa sangat pun lupa la terus nak pakai baju.. Ini lupa pakai seluar je, mana boleh macam ni.. Hahaha..

Motif ambil gambar macam ni sebab nak tunjuk pada peminat yang Nora dah beli kereta ke?? Tengok dalam gambar tu banyak kereta-kereta mewah saja yang dijual, mesti Nora beli sebijik lagi kereta mewah kot, dah nak kahwin la kata kan..

Tapi, sebabkan dah pakai baju paras peha, Nora kena ‘tegur’ dengan peminat lupa nak pakai seluar.. Makin tua bukan makin nak sedar diri, makin tua makin seksi.. Bukan setakat kena tegur tak pakai seluar..

Komen paling win bila Nora dah kena ceramah dengan budak sekolah.. Budak yang ceramah Nora ni dah taraf anak-anak Nora ni ja.. Hahaha.. Malu sangat Nora woi, budak pulak yang ceramah dosa pahala kat Nora..

Nora dulu-dulu tak belajar ka dosa pahala pakai macam tu? Dengar sikit cakap budak tu Nora, kalau dah dosa tu dosa jugak.. Ingat artis boleh pakai seksi-seksi macam tu, ‘haram tetap haram’..

No comments