Gadis 'Selfie' Tayang Punggung Seksi Di Laman Sosial

Pergghhh! Besar betoii lah bontot minah tu weiii! Korang lihat jer lah gambar minah berpakaian tak cukup kain tu bergambar di atas, sengaja jer dia menonggek macam minta kaki untuk tendang bontot dia jer..

Mengancam gila gambar yang diambil tu, dah lah pakai warna merah terang macam tu! Lagi mengancam dan mengugat keimanan lelaki lah melihatnya!

Kalau lelaki gatal melihat gambar minah tu pun, mesti suka sampai tak kelip mata dan meleleh air liur jer noh.. Mana tidaknya, ada awek seksi baik punya ‘belanja’ bontot seksi macam tu..

Lebih teruk tu, akan ada individu menggunakan gambar tu untuk melakukan kegiatan tak bermoral untuk memuaskan nafsu sendiri.. Tak mustahil benda macam tu akan berlaku, betul tak??

Meremang bulu roma bila memikirkan individu lain menggunakan gambar kita suka hati.. Yela, zaman sekarang kan zaman IT, macam-macam boleh buat.. Mana tahu, gambar tu di edit menjadi lain yang diambil dan kemudiannya disebar pulak di laman-laman lucah.. Aniaya jer!

Admin lihat gambar minah tu pun rasa malu.. Yela, dia dah lah perempuan tapi perangaii tu macam perempuan tak ada maruah jer! Selamba jer dia bergambar menggiurkan macam tu!

Apa motif dia bergambar macam tu yer?? Nak menarik perhatian siapa?? Dah lah gambar tu dimuat naik di laman sosial, bagus sangat dok ‘belanja’ gambar tak senonoh macam tu kat umum.. Huh!!

No comments