Kerap Bertukar Pasangan, Izreen Azminda Digelar 'Si Janda Gersang'

Memang tak dinafikan pun janda a.k.a kawan baik Rita Rudaini ni selalu sungguh bertukar-tukar ‘teman istimewa’.. ‘Teman istimewa’ yang dipilih pun bukan calang-calang orang, semua pelakon lelaki baru yang berimej sado dan kacak..

Dulu Izreen Azminda pernah digosipkan bercinta dengan Amar Baharin, Johan As’ari, Hafreez Adam, dan Nazrief Nazri.. Terbaru, timbul pula gosip baru Izreen sedang rapat dengan pelakon lelaki baru Redza Rosli..

Disebabkan terlalu kerap dok muatnaik gambar bersama kat laman Instagram.. Ramai peminat merasakan yang dorang ini pasangan bercinta..

Peminat gelarkan si Izreen ni ‘Si Janda Gersang’, macam kelakar pulak tau u’olls.. Bukan apa dah jadi janda tu jangan la dok rapat sangat dengan mana-mana lelaki.. Tengok macam kawan baik Izreen iaitu Rita, senyap je dia dengan kontroversi..

Nama tak pernah terpalit dengan kontroversi melibatkan pelakon baru a.k.a anak ikan.. Izreen pun sampai sekarang dok rapat dengan ramai lelaki muda, tapi langsung tak lekat sorang pun.. Kalau nak cari lelaki yang boleh terima anak hasil perkahwinan sebelum ini, cari lelaki yang dah matang dah berusia sikit.. Bukan tangkap lelaki macam anak ikan ni.. Hahaha..

No comments